Kazma odhalil pozadí prohrané sázky o Ferrari: Tohle čekal málokdo

Díl One Man Show s Leošem Marešem ukazuje rozuzlení kauzy kolem osmimilionového Ferrari Leoše Mareše. Kazma v něm Leoše Mareše naštve, udělá z něj hrdinu, “dostane” pěstí od Jardy Jágra a přijde s povedenou kampaní, která může zachránit mnoho životů.

Díl vznikl ve spolupráci s Červeným křížem a dopravním projektem BESIP. Jak už asi tušíte, podobně jako v případě dílu s Prostřeno a Tourettovým syndromem, i zde šlo o netradiční osvětu široké veřejnosti. Tentokrát bylo cílem upozornit na problém, kdy pouze 1 z 10 řidičů zastaví u dopravní nehody. A povedlo se! Kreativně, osobitým Kazmovým způsobem, který bude spoustě lidí ležet v žaludku – a o to přesně jde. Nový díl navíc zakončuje povedený hudební počin v podobě písně nazpívané skvělými českými zpěváky, kterou budeme v nejbližších týdnech nepochybně slýchávat v českých rádiích. A i ona je součástí kampaně 1/10.

Ferrari Leoše Mareše bylo jen klíčem k oslovení publika nejvlivnější české online celebrity

O One Man Show nebylo nějakou dobu slyšet. Média na jaře probírala především kauzu, kdy Kazma na Leoše Mareše nastražil fingovanou nehodu tak, aby zastavil a byl nucen pomoci spolujezdci ve vozidle, který byl uvězněný kvůli kládě zabořené v čelním skle. Pomoc v danou chvíli znamenala nutnost s autem couvat, což znamenalo, že Mareš prohrál sázku, kdy měl darovat své Ferrari za 8 milionů Kč tomu, kdo jej uvidí “řídit jiný automobil, než trabant“. A jak správně podotkl Kazma, i couvání je řízení.

Po emotivním videu Leoše Mareše se na Kazmu snesla vlna kritiky nejen ze strany některých médií, ale především ze strany fanoušků, kterých má Leoš Mareš jakožto nejpopulárnější influencer v ČR více než dostatek. Jak ale ukazuje nový díl One Man Show, ne všechno je černobílé.

Nový díl: 1/10 aneb jak upozornit na problém kampaní za 8 milionů bez jediné koruny?

Kazma přišel společně se svým týmem s dalším šíleným plánem, který byl opět propracovaný do nejmenších detailů. Tým One Man Show musel zařídit, aby Leoš Mareš jel do práce jinou cestou než normálně, nastražil dopravní nehodu, vše perfektně načasoval a poté už jen využil síly influencera Mareše. Kazma totiž dobře věděl, že auto v ceně 8 milionů, o které se Mareš vsadil, není jeho, ale leasingové společnosti.

Tohoto faktu využil Kazmův tým k tomu, aby pošťouchl Leoše ke komunikaci “nehody” které byl svědkem, čímž položili základ svému plánu. Vzniklá kampaň 1/10 si dala za cíl informovat širokou veřejnost o problému s nezastavováním u dopravních nehod, což se povedlo. Využity na to mj. byly prostředky z kritizovaného merche One Man Show, jehož ceny nejsou zrovna nízké.

O tématu se nakonec mluvilo v médiích napříč republikou, a kdo si všímal detailů, mohl zahlédnout motiv 1/10 na reklamách po ČR i v guerillových počinech Kazmova týmu. Není pochyb o tom, že po vydání nového dílu bude kampani 1/10 věnována pozornost široké veřejnosti, a to je dobře. Jak zazní na videu “i jeden zachráněný život by za to stál“. Shrnout průběh a dojmy z nového dílu One Man Show na Stream.cz do několika vět nejde, tohle si zkrátka musíte pustit.

Píseň Cizí zeď – “Rádi píšem na cizí zeď a další jed plodí další jed” – závěrečný song je plný známých zpěváků a celebrit

Jak zní v závěrečné písni nového dílu One Man Show “Rádi píšem na cizí zeď a další jed plodí další jed. A to, že každý může mít svůj hlas neznamená, že musí soudit nás… A to, co jedno auto stojí, život může zachránit a buď nás to všechno spojí, nebo může rozdělit.”  Písničku, která vznikla právě k osvětové kampani (ve videu začíná v čase 28:10), nazpívala řada populárních osobností české a slovenské scény. Za textem skladby stojí Ondřej Fiedler a Pokáč. Mezi umělci nechybí Ewa Farna, Tomáš Klus, Ondřej Brzobohatý, Pokáč, Voxel, Xindl X, Ondřej Hejma, Majk Spirit, Debbi, Vojtěch Dyk, Michal Malátný z Chinasky, Lucie Bílá a mnoho dalších.

Přečtěte si také