Sestřih spotů americké bankovní společnosti Amerique pobaví. Cílem reklam bylo ukázat, že posuzovat situace pouze podle toho, jak vše vypadá, by bylo velmi povrchní a často by vedlo k omylům. Spoty jsou dnes již legendami a není se čemu divit, pojďme si je společně připomenout.
Nejvtipnější reklamy? Americké “Neodsuzujte moc rychle” pobaví
Přečtěte si také
Celá píseň z reklamy na Coca-Colu – Made for you (2017)
V televizi již nějaký pátek běží nová reklama na Coca-Colu s názvem “Break up”, neboli rozchod. Romantický příběh…
Úchvatná precizní práce – zvířátka z dřevěných hoblin
Člověk je tvor tvořivý! Když se skloubí talent, trpělivost a nápad, mohou vzniknout hotová umělecká díla, která jsou…
Kazma odhalil pozadí prohrané sázky o Ferrari: Tohle čekal málokdo
Díl One Man Show s Leošem Marešem ukazuje rozuzlení kauzy kolem osmimilionového Ferrari Leoše Mareše. Kazma v něm…
Fail ČP: Kliknutím vložíte nadpis aneb hledáme chytré hlavy
I mistr tesař se někdy utne. Hledání marketingového specialisty pro Českou pojišťovnou je skutečně už velmi akutní. A nebo jde…