Sestřih spotů americké bankovní společnosti Amerique pobaví. Cílem reklam bylo ukázat, že posuzovat situace pouze podle toho, jak vše vypadá, by bylo velmi povrchní a často by vedlo k omylům. Spoty jsou dnes již legendami a není se čemu divit, pojďme si je společně připomenout.
Nejvtipnější reklamy? Americké “Neodsuzujte moc rychle” pobaví
Přečtěte si také
Pobavilo: Kouření může zabíjet. Ale i jinak, než si myslíte!
Když vás unesou lidojedi, může se stát, že vás nakonec nechají být. Ale jen do doby, než si…
Halloveenský burger z Burger Kingu udělá něco děsivého s vaším ho….
Americký fastfood Burger King uvedl kvůli letošnímu svátku Halloween uvedl do svého menu burger s názvem “Halloween Whopper”.…
Kazmu napálil štáb, říkal jen „ANO!“ – One Man Show a Yes man
Kazma se rozhodl, že po vzoru Jima Careyho zkusí být po 10 dní Yes Manem. Co to znamená?…
Nechtěný záměr: Amatérské video, které předčí veškeré reklamy
I když si člověk v dnešním světě virálů nemůže být jistý takřka ničím, občas by se asi neměl bránit…