Sestřih spotů americké bankovní společnosti Amerique pobaví. Cílem reklam bylo ukázat, že posuzovat situace pouze podle toho, jak vše vypadá, by bylo velmi povrchní a často by vedlo k omylům. Spoty jsou dnes již legendami a není se čemu divit, pojďme si je společně připomenout.
Nejvtipnější reklamy? Americké „Neodsuzujte moc rychle“ pobaví
Přečtěte si také
Fail ČP: Kliknutím vložíte nadpis aneb hledáme chytré hlavy
I mistr tesař se někdy utne. Hledání marketingového specialisty pro Českou pojišťovnou je skutečně už velmi akutní. A nebo jde…
Odvážná kočka letěla na křídle rogala! Posádka nestačila koukat
Když si američanka zaplatila let vyhlídkovým rogalem, určitě netušila, že se letu zúčastní i nezvaný černý pasažér. V…
Coca Cola ve tmě boří předsudky: Inspirující video vás změní
Nejdůležitější je prý při setkání s člověkem první dojem. Během prvních 7 sekund si na novou tvář uděláte…
Alzheimer jí bránil v pohybu: Když bývalá baletka uslyšela Labutí jezero, začala tančit
I přes nemocné tělo dokáže duše vzlétnout. Potvrzuje to fascinující video bávalé baletky Marty C Gonzalez, která v…