Sestřih spotů americké bankovní společnosti Amerique pobaví. Cílem reklam bylo ukázat, že posuzovat situace pouze podle toho, jak vše vypadá, by bylo velmi povrchní a často by vedlo k omylům. Spoty jsou dnes již legendami a není se čemu divit, pojďme si je společně připomenout.
Nejvtipnější reklamy? Americké “Neodsuzujte moc rychle” pobaví
Přečtěte si také
V kůži zlodějů ze Sám doma – co by vám udělaly Kevinovy nástrahy?
Malý Kevin je doslova sám doma a musí se vypořádat se zákeřnými lumpy. Hned v prvním díle se mladý McCallister setká s…
Co se stane s mrtvým tělem v moři za pouhý týden?
Přemýšleli jste někdy, za jak dlouho se mořské potvůrky postarají o to, aby z torza hozeného do vody…
Sníh a blesky: Praha zažila jev, který se na světě uděje jen 6x do roka
Praha zažila jev, který nemá v České republice obdoby. Sněžilo a blýskalo se. Neobvyklá kombinace meteorologických podmínek zavalila…
Příběh 1. a nejslavnější sběratelské karetní hry: Magic the Gathering je legendou
Magic the Gathering je jedna z nejstarších a nejslavnějších karetních sběratelských her na světě. Prakticky každý, kdo vyrůstal…