T-Mobile Summer of Joy: Vstupenky na festivaly i odměny pro mladé

T-Mobile uvádí akci Summer of Joy, kde nabízí vstupenky na evropské hudební festivaly, včetně Colours of Ostrava. Tato kampaň, určená pro letošní léto, je zaměřená na propojení mladých lidí po celé Evropě. Začíná 1. června a obsahuje řadu hudebních událostí, festivalů a menších akcí na mezinárodní i lokální úrovni.

V České republice se bude konat pop-up událost 29. června na pražské Letné, kde bude možné soutěžit o vstupenky na festival Colours of Ostrava. Další soutěže budou dostupné na speciálním webu projektu a přímo v aplikaci Můj T-Mobile.

Užijte si mládí, hlásá T-Mobile

Hlavní poselství kampaně zní: „Než naskočíš do dospělosti, užívej si svoji young era.“ Kampaň je primárně zaměřená na generaci Z. T-Mobile pro ně připravil sérii hudebních zážitků, které se budou konat v létě po celé Evropě, včetně České republiky. Kdokoli se přihlásí na stránkách projektu, může vyhrát vstupenky na festivaly v zemích, kde působí Deutsche Telekom. Každých 14 dní bude probíhat losování o stovky vstupenek na top evropské hudební festivaly, včetně Colours of Ostrava. Soutěže budou probíhat i na sociálních sítích.

Nejvýznamnějším českým eventem v rámci této kampaně bude bezplatná pop-up akce na pražské Letné 29. června, kde bude k dispozici i stravování, bary, občerstvení a chill zóna. Na programu budou TSHA, New Magic Media, Yoga Kolektiv a SJ Yellow.

Nejistá doba ovlivňuje generaci Z

Zdeňka Eliášová, manažerka projektu Summer of Joy za T-Mobile, komentuje: „V současnosti je svět turbulentní a nejistý, což silně ovlivňuje generaci Z, která je nucena rychle dospívat. Proto jsme vytvořili projekt Summer of Joy, abychom umožnili mladým lidem bezstarostně si užít léto na našich pop-up eventech a festivalech po celé Evropě.

Kampaň startuje 1. června 2023 a v Česku pokračuje do 11. srpna, na mezinárodní úrovni pak do 31. srpna. Její start oznamuje film ve formě hudebního klipu od oceňovaného dua BRTHR, které spolupracovalo s umělci jako THE WEEKND, PinkPantheress a CHARLI XCX. Film, ve kterém hraje Jayda G, přepracovává klasický příběh „Peter Pan“ pro mladou generaci.

Summer of Joy je nejnovější částí dlouhodobého programu společnosti Deutsche Telekom zaměřeného na podporu mladé generace. Kampaň spolupracuje s tvůrci z generace Z na vývoji originálních, autentických obsahů pro sociální platformy jako TikTok, Instagram a Snapchat. Do lokálních verzí se zapojí také influenceri prostřednictvím svých sociálních sítí.

Zdroj: TZ T-Mobile

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Přečtěte si také