Nespresso vsadilo opět na Clooneyho, ale také na speciálního hosta

Reklamy na kávu nejsou obyčejně žádnou extra propracovanou záležitostí. Alespoň co se těch českých týká. Tančící panenky nad šálkem kávy střídají ukřičení lidé, kteří prý zrovna vstali a nedokáží si svůj den představit bez šálku lahodného kávového extraktu. To celé završí jakýsi pekař či rodinka v obývacím pokoji, pro které už je jen samotné aroma hormonálním startérem. Nu což, voní hezky ne!

Nespresso, business postavený na luxusnějším provedení kávových mašin a kapslovitých dávek kávy, bylo a je v tomto jiné. Na rozdíl od jiných reklam, zde sázka na populární a veřejně známé osobnosti je takřka klíčová a dodává reklamě šmrnc. Brandovým ambasadorem byl už od začátku a stále je charismatický George Clooney, kterému se při přípravě šálku kávy vždy “tak něco prostě přihodí”. V novém reklamním spotu se jal edukovat, co to populární a znějící “What else” vlastně znamená. Pochopí to správně nový host, kterým není nikdo jiný než perfektní komik a zpěvák Giacomo Blacomo? (Pardon, Jack Black?)

Přečtěte si také