Nákupní taška pro gamery inspirovaná seniory. Tak zní popis nejnovějšího projektu obchodního řetězce Kaufland, se kterým tímto exkluzivním produktem prodlužuje partnerství s libereckou esportovou organizací SINNERS Esports.
“Fofrtašku” známe jako klasickou nákupní tašku na kolečkách především v rukou seniorů. Nyní vznikla Fofrtaška 2.0, která je ale ušitá na míru hráčům a hráčkám videoher. Do úložného prostoru se vejde nákup nebo celá herní výbava od myši až po monitor. Fofrtaška disponuje také solárním panelem na dobíjení telefonu, červeným LED světlem, závodními kolečky s odpruženou nápravou, nebo teleskopickým madlem a ve velikosti jež umožňuje si ji vzít i do letadla jako příruční zavazadlo.
O design Fofrtašky se postarala reklamní agentura DDB FTW a populární holešovická značka Braasi Industry, která vyrábí batohy a vyváží je do celého světa.
Braasi stylovka v limitované edici
“V Braasi máme netradiční projekty a spolupráce se značkami velmi rádi. Fofrtaška 2.0 byla zábavnou výzvou, neboť vyžadovala propojení našeho know-how jak z výroby batohů, tak i jízdních kol, kterým se také věnujeme. Hodně dílů jsme vyvíjeli přímo na míru, což je na výsledném prémiovém zpracování znát,” popisuje proces vývoje Fofrtašky Šimon Brabec, spoluzakladatel a šéfdesignér Braasi.
Obchodní řetězec Kaufland vytvořením Fofrtašky 2.0 oznamuje prodloužení partnerství o další rok s libereckou organizací SINNERS Esports, která je stávajícím a již trojnásobným českým šampionem ve hře Counter-Strike: Global Offensive.
“Když jsme před rokem vstupovali do spolupráce se SINNERS, chtěli jsme se přiblížit světu esportu, který je v posledních letech v České republice fenoménem. Množství projektů, se kterými jsme úspěšně oslovili mladé hráče a ukázali jejich svět i starším generacím, však předčilo naše očekávání. Tato snaha spojovat generace vedla právě až ke vzniku Fofrtašky 2.0,” komentuje celý projekt Petr Hoffmann, Head of Digital v Kaufland Česká Republika.
Z internetového vtípku realitou
Příběh vzniku Fofrtašky 2.0 se začal psát na podzim 2022 jako vtip na sociálních sítích, který následovaly požadavky stovek fanoušků na vytvoření prototypu. Skutečná Fofrtaška 2.0 bude v omezeném množství kusů v prodeji od 15. 3. na e-shopu esportové organizace SINNERS Esports.
Vydáním Fofrtašky 2.0 navazují Kaufland a SINNERS Esports na první rok své spolupráce, během kterého předvedli například drone show na Ještědu, vytvořili oblíbené reklamy s gamery v Kauflandu, uvedli gastro minisérii Grilferno esportovými hráči vařícími v přírodě na ohni či bojovali s mýty ohledně hráčů počítačových her a jejich zdraví v sérii Zdravý Hříšník.
“Partnerství s Kauflandem si neuvěřitelně ceníme. Mají odvahu pouštět se do věcí, na které nikdo z jejich konkurence ani nepomyslí. Tím podporují naše hráče, organizaci, ale také celý esportový ekosystém. Nespokojí se jen s logem na dresu, ale chtějí společně ukazovat veřejnosti, že esport je tvrdá dřina a že esportovci si zaslouží pozornost a podporu,” uzavírá CMO SINNERS Esports Bernard Šimon.
Zdroj: TZ Kaufland
Úvodní foto: Se souhlasem společnosti Kaufland