Datart setřel Alzu. Na Facebooku předvedl marketingový majstrštyk

Některé značky mají na sociálních sítích velmi svěží a flexibilní způsob komunikace, který si zbytečně nehraje na přehnanou vážnost. Platí to např. o Alze, která již mnohokrát obratně zareagovala na aktuální dění. Nově mile překvapil Datart, který Alze pohotově vrátil její pokus o rýpnutí a stal se vítězem vzniklé situace.

Vše začalo příspěvkem na sociálních sítích, který sdílela Alza.cz na svém Facebooku. Fotografie firemního vozidla společnosti Datart před tzv. AlzaDrivem pro rychlé vyzvednutí objednávky. Alza doprovodila příspěvek sebevědomým popiskem „Ahoj DATART CZ, koukáme, že FOFRČENÍ vs. RYCHLART 1:0.“ Šlo o narážku na marketingové kampaně, kde obchody upozorňují na rychlost doručení. Největší český e-shop chtěl upozornit na fakt, že i zaměstnanci Datartu u něj občas nakupují.

Příspěvek pobavil řadu uživatelů na Facebooku i mimo něj. Alza se zdála jako vítěz, ale jen do té chvíle, než 3 hodiny po zveřejnění původního příspěvku zareagoval v diskuzi pod fotografií označený Datart. „To víte, jednomu našemu kolegovi došly doma plínky pro mimino. 😊 #datart #opravdovyelektrospecialista ✌🏻,“ zněl komunikační smeč ze strany Datartu. Obchod s elektronikou vrátil Alze rýpnutí a poukázal na to, že Alza už dávno není jen o elektronice, ale místo specializovaného obchodu je z e-shopu nyní jakýsi internetový obchodní dům doslova se vším.

Reakce Datartu pobavila a podle mnohých diskutujících se tak marketingový tým Datartu stal pomyslným vítězem této vtipné situace. Co vy, kdo vás pobavit více?

Alza se vtipného marketingu na hraně nebojí. Dříve si dělala srandu např. z političky hnutí ANO, nebo z dění kolem prezidenta Zemana.

Úvodní foto: Se souhlasem Alza.cz

Subscribe
Upozornit na
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Přečtěte si také