Trocha černého humoru na adresu pana prezidenta je už na sociálních sítích běžná. Co však překvapilo, je rychlá a zábavná reakce největšího českého e-shopu.
Sarkastický humor je na sociálních sítích běžný. Obzvlášť populární je na sociální síti Twitter, kde došlo k netradiční reakci českého e-shopu na jeden z tweetů. Původní tweet narážel na fakt, že komunikace hradu je nedůvěryhodná a prezident nezvládá vykonávat svou funkci. Podle populárního uživatele pod přezdívkou “Jiežibaba” bychom se o smrti Miloše Zemana dozvěděli až ve chvíli, kdy někdo vyfotí Mynáře a Nejedlého v Alze, až tam pojedou koupit mrazák.
Mezitím na Showroomu… pic.twitter.com/l4Kx0FocSC
— Alza.cz (@Alzacz) June 23, 2021
Chytrý marketing
Běžně podobný černý humor do marketingové komunikace značek příliš nezapadá. V tomto případě však Alza.cz zareagovala rychle, nekorektně a vtipně, čímž všechny překvapila. Na podobné tweety totiž značky běžně neodpovídají. Jako odpověď nasdílela fotomontáž zmíněné dvojice na nákupu v showroomu Alza.cz.
Tweet pobavil a reakce si v diskuzi vysloužila nejednu pochvalu. Trocha černého humoru ještě nikoho nezabila a co si budeme povídat, hradní sebranka by byla pro ochranu svých korýtek doopravdy schopná udělat cokoliv.
Komentář autora
Úvodní fotografie: Freepik