Žižkovská věž umí létat! Jako česká vesmírná raketa ve virálu Škody

Virální marketing není výsadou jen mladších značek. Česká automobilka Škoda v nové kampani na podporu nového modelu Superb. V heslo motta „Travel in style“ (cestuj stylově), „Travel in space“ (cestuj prostorně, nebo také cestuj do vesmíru).

Dvojsmysl v druhém heslu vzala doslovně a připravila si pro sociální sítě čtveřici virálních videí. Známá dominanta Prahy, Žižkovská věž, se v nich promění ve vesmírnou raketu a z ničeho nic se vznese do oblak.

Úlet nad Prahou i kosmodrom Žižkov:



Cílovou skupinou má být generace dnešních čtyřicátníků, kteří vyrůstali v éře letů na měsíc a vesmírných programů a nápad je to skvělý. S projektem je propojený i web Česká raketa, kde můžete spatřit interaktivní prezentaci nového vozu. Je to přesně ten model, u nějž v Mladé Boleslavi hledají/nacházejí mimozemskou inteligenci.

Za projektem stojí agentura Mustard, kterou musíme za podobný počin pochválit. Povedený virál s jednoduchou myšlenkou zakomponovaný do českého prostředí funguje zkrátka dobře.

Na druhou stranou je myšlenka využití virálního marketingu spolu s cílením na mladou cílovou skupinu (automobilka oslovila YouTubery) trochu nešťastně uchopená ze strany Škody – mladí nejsou ti, kdo si toto auto budou pořizovat. Nebo se pleteme?

Přečtěte si také