Netradiční video vykouzlí úsměv na tváři. A překvapivě za ním nestojí Kazma, ale výrobce praček. Slyšíte správně. Gorenje správně donutí každého položit si otázku: „Mám páru?“ Věc, kterou každý chápe jinak − být chytrý, umět něco speciálního, mít pořádnou sílu. V nové kampani Mám páru značka cílí na všechny, kteří se nebojí zkoušet nové věci.
Že může mít páru kdokoliv dokazuje výrobce domácích spotřebičů v nové kampani, kterou netradičně odstartovala právě mluvící pračka. Ta bavila kolemjdoucí v OC Letňany a dala vzniknout řadě emotivních momentů.
- Jak vybrat parní pračku? Gorenje má díky technologii SteamTech páru.
Nejlepší český baseballista v USA i jóga v nákupním centru
Kolemjdoucí tancovali, dělali jógu a velkým překvapením byl nejlepší český baseballista v Americe Martin Červenka, který ukázal, že nadhozený míč chytí kdekoliv, klidně uprostřed nákupního centra. Gorenje se svým videem přiblížila počinům velkých aerolinek či Mall.cz, kteří svými vánočními virály rozproudili české sociální sítě.
V Česku má páru kde kdo. Dokazuje to řada spontánních momentů ve videu. Unikátní vide doplněné o prvky CGI a motion designu vzniklo v produkci kreativní agentury Innovate a nám se velmi líbí. V době, kdy kolem sebe vídáme spíše negativní informace, jde o počin, který vykouzlí úsměv na tváři.
Proč to všechno? Gorenje rozdává dárky všem, kteří mají páru
Proč právě mluvící pračka vypouštějící páru? Ošetření párou je novým trendem a podle výrobců zbavuje oblečení záhybů, zápachu a bakterií. Prádlo je díky tomu navíc měkčí na dotyk. Čas ušetřený žehlením je možné využít různě, ale zde můžeme vycházet z logiky, že kdo jiný má páru než sportující člověk.
Gorenje pro zájemce o novou pračku připravila překvapení. Zákazníci, kteří si do konce listopadu pořídí pračku s parní technologií SteamTech, získají hodnotnou odměnu. Jediné, co pro to musí udělat, je vyplnit formulář na stránce www.mamparu.cz. Mezi výhry patří poukazy a řada slev na zboží od INTERSPORTu.
A co vy, můžete o sobě také říct: „Mám páru!“?