Burger King v plamenech, nová kampaň má koule, ukazuje hořící pobočky!

Většina firem je v oblasti reklam konzervativní a raději moc nevystrkuje růžky. Řídí se klišé jako „chceme vypadat před zákazníkem seriózně, zacházet s ním v rukavičkách a hlavně nikoho neurazit“. Najdou se ale i firmy, které se toho nebojí.

Zajímavým faktem je, že od roku 1954 shořelo více restaurací Burger Kingu, než kohokoliv z konkurentů. V BK tento „zábavný“ fakt v rámci kampaně používají a poukazují jím na jiný způsob přípravy, což se jim daří brilantně!

Fastfoodový řetězec Burger King v nové vizuální kampani poukazuje na fakt, že je v jeho pobočkách grilováno na skutečném ohni. A jak lépe to lze demonstrovat, než skutečnými fotografiemi, které ukazují pobočku BK v plamenech. Např. září roku 2015 v Pensylvánii USA shořel tamní Burger King od jednoho z plynových grilů a fotografie zasahujících hasičů nesmí chybět. To platí i o Itálii v roce 2004 a Oregonu 2016.

Burger King v plamenech – daň za grilování je občas vysoká (kliknutím zvětšete)

 

Přečtěte si také