Mercedes-Benz novou reklamou mění pravidla dětských hrátek s autíčky

Automobilka Mercedes-Benz vsadila s novou reklamu na osvědčenou notu. Neříká se nadarmo, že v reklamě nejlépe prodávají zvířátka a děti. Právě to druhé použil německý výrobce automobilů ve svém nejnovějším reklamním spotu, ve kterém představuje veřejnosti svůj nový bezpečnostní systém ve svých vozech Brake Assist System PLUS. Ten má za úkol hlídat prostor před vozidlem a v případě nebezpečí srážky vůz zastavit.

Z čeho však mají rodiče husí kůži, to děti při svých hrátkách naopak velmi praktikují. A tak nejsou čelní srážky s předměty či dalšími autíčky v jejich rukách ničím výjimečným. Co se však stane, když do těchto autíček nainstalujete silný magnet (demonstrativní ukázka BAS Plus) se shodnou polaritou? Autíčka se ne a ne srazit. A to se samozřejmě nyní malým, avšak budoucím řidičům moc nelíbí. Jejich reakce, občas velmi herecky přehnané (pokud nejsou, tak bychom museli konstatovat, že jde o velmi rozmazlené děti), jsou hlavním námětem spotu, který ve výsledku ale docela baví a účel – představení BAS Plus – plní velmi dobře.




  • Komentáře

    komentářů

    Mohlo by vás zajímat

    Více v Videa
    Další reklama obchodního řetězce EDEKA, která dojala svět

    Německá společnost Jung Von Matt, sídlící v Hamburku, vytvořila reklamu,...

    Zavřít