Dominik Hašek, jeho drink Smarty a šifry na Facebooku

Hokejový brankář Dominik Hašek se na „stará“ kolena nechce nudit a těžce vydřené miliony investuje kde může. Nejprve prodával vlastní značku sportovního oblečení, nyní se pokouší uspět s povzbuzujícími drinky. Nová značka Smarty má být něčím jiným a vedle „nakopávacích“ Red Bullů a jeho kopií chce nabídnout něco jiného – chce se svým lišákem bavit lidi.

Alespoň tak zní oficiální slova marketingového oddělení Smarty.  O velkou část marketingu a podoby značky se prý zasloužil sám Dominátor. Geniální gólman však, bohužel, není natolik geniální pisálek, což potvrzují statusy značky na oficiální Facebookové stránce. A nebo možná naopak je a my blbě chápeme ona geniální sdělení. Ona ta trocha kontroverze má totiž něco do sebe, jak ukazují nadšené reakce komunity na sociálních sítích. Pojďme se společně podívat na několik ukázek z komunikace Smartyho.

smarty1

Překládáme Smartyho sdělení o záhadném videu

Schválně, pochopili byste třeba, co chtěl autor říct posledním statusem na Facebooku? „ Pokud toto žoviální video se zajímavým záběrem na velmi specifický provázek chcete opravdu vidět, musíte pro to něco udělat. Přesněji, musíme vidět, že je z Vaší strany zájem.“ Ano, někdo chce aby se lidé zajímali o ono záhadné žoviální video, takže si pojďme říct, co znamenají jednotlivá slova a třeba se dopátráme nějakého hlubšího významu.

smarty_liska

Žoviální

bezstarostně veselý, hovorný, společenský, někdy však i s náznakem jisté povrchnosti nebo nespolehlivosti

Video

Video je technologie pro zachycování, zaznamenávání, přehrávání, přenos a obnovu pohyblivých obrázků používající elektronické signály nebo digitální média. Je spojena především s televizní výrobou.

Záběr

Záběr je základní jednotka filmového děje. Ve filmu se záběry řadí za sebe tak, aby vytvořily dějovou linii filmu. Termín záběr se používá také ve fotografii. Někdy bývá používán jako výraz pro scénu.

Specifický

typický, svérázný, charakteristický, osobitý, výlučný

Provázek

šňůra, provaz, motouz

Co tím chtěl Dominik říct? Rozluštili jsme šifru!

Věta byla stvořena v místech, kam slunce nedopadá a proto ji běžný smrtelník mohl chybně interpretovat. Aby byla pochopena, museli jsme ji přeložit do lidštiny:

Takto mělo vypadat Smartyho sdělení původně

Pokud tyto bezstarostně veselé a povrchní obrázky se zajímavými scénami, v nichž je vyobrazen naprosto typický motouz chcete opravdu vidět, musíte pro to něco udělat.

Že to nepomohlo? Jdeme raději pátrat dál. Ale už teď se těšíme, s čím lišáci ze Smarty ve svém provázkovém videu přijdou.

Stop chemii, zkuste Smartyho – on baví (i svým žoviálním marketingem)

Smarty na první pohled určitě nevypadá zle. Především jeho složení je oproti konkurenčním chemickým zbraním velmi zajímavé. Zajímavou korunku tomu všemu nasazuje naprosto podivný marketing, který se vyznačuje nástroji, jako je „den bez Smartyho“. Jedná se zkrátka o den, kdy značka – navzdory všem zásadám marketingové komunikace – motivuje zákazníky k tomu, aby jej v daný moment nepili. A ono to funguje, lidé se na Facebooku baví a na výzvu značky lajkují jako o život.

smarty1

My se nyní těšíme na ony „bezstarostně veselé a povrchní obrázky se zajímavými scénami, v nichž je vyobrazen naprosto typický motouz“.  Brzy Smartyho, už jen kvůli těm žoviálně chytlavým textům, určitě vyzkoušíme a podělíme se s vámi o své zkušenosti.




  • Komentáře

    komentářů

    Mohlo by vás zajímat

    Více v Videa
    Další reklama obchodního řetězce EDEKA, která dojala svět

    Německá společnost Jung Von Matt, sídlící v Hamburku, vytvořila reklamu,...

    Zavřít