Game of War s Fire Age ukazuje, jak má vypadat dobrá mobilní reklama

Mobilní hraní zažívá v posledních letech velký boom. Ceny smartphonů se vlivem rychle narůstající konkurence rapidně snižují, a tak není problém, aby chytrý telefon dnes vlastnil takřka kdokoliv o něj projeví zájem. A stejné je to i na poli aplikací a mobilních her. Chtějí-li vývojáři zajmout svou tvorbou masy, nestačí jen nasadit F2P model a vybavit hru perfektní grafikou a zajímavým příběhem. Podobně jako u filmů, seriálů a v podstatě i počítačových her, musí i ty mobilní zapracovat na pořádné propagaci, která dokáže zaujmout.

Game of War s Fire Age vsadil ve svých reklamních spotech na průnik dnešního a virtuálního světa, který hráči naservíruje po stažení herní aplikace. A musíme uznat, že to udělal věru velmi dobře. Spoty se nám líbí, některé se dokonce vysílají i v zahraničních televizích (nejde tedy jen o internetové videospoty).

A když se dílu vážně daří, můžete obsadit ve svém reklamním spotu i nějakou tu hvězdičku. Bohužel se pak ale může stát, že ve srovnání s ostatními reklamními videi budou právě tyto ve výsledku působit jako ty slabší. Každopádně ale na Kate se prostě dá dívat opravdu dlouho a Mariah je zkrátka a jednoduše dobrá zpěvačka.




  • Komentáře

    komentářů

    Mohlo by vás zajímat

    Více v Videa
    Další reklama obchodního řetězce EDEKA, která dojala svět

    Německá společnost Jung Von Matt, sídlící v Hamburku, vytvořila reklamu,...

    Zavřít