Fail ČP: Kliknutím vložíte nadpis aneb hledáme chytré hlavy

I mistr tesař se někdy utne. Hledání marketingového specialisty pro Českou pojišťovnou je skutečně už velmi akutní. A nebo jde o velmi sofistikovaný vtípek, který ale vůbec nekoresponduje se zbytkem reklamy. Prostě jen někdo nezkontroloval výslednou podobu reklamního sdělení a obsah všech vrstev na obrázku.

Největší ironií na celé chybě není ani tak chyba samotná, ale především to, že je uvozena souslovím HLEDÁME CHYTRÉ HLAVY a byla uveřejněna v MF DNES v příloze Zaměstnavatel roku. Inzerce komunikuje hledání nových spolupracovníků na pozici PR, Marketing a komunikace, HR, IT, Likvidace, Kontaktní centrum aj.

Přejeme ČP, aby našla ty správné zaměstnance, které potřebuje. Třeba prostě ty, kteří budou umět do reklamy „Kliknutím vložit nadpis“…

FullSizeRender-čp-reklama

Papír snese všechno – bannery kolem nás

Další úlovky, které nám občas přijdou od našich čtenářů.

IMAG0098_0

ElektroExpert nabízí za desítku bez korunky noťase od Aceru se 750 GB RAM. Šupem všichni pro něj. 

Nebo jeden starší snímek ze Států.

Texting-while-driving-advertisement-fail

Textování za jízdy zabíjí. Pro více informací zašlete textovku ve tvaru SAFETY na 79191.




  • Komentáře

    komentářů

    Mohlo by vás zajímat

    Více v Legendární, Pobavilo, Videa
    One Man Show a Prostřeno: Nejlepší a nejpromakanější díl!

    Také jste si mysleli, že už Kazma nemůže přijít s...

    Zavřít